Pokud jste očekávali něco jiného, můžete zboží do 14 dnů od obdržení objednávky vrátit nepoužité a nepoškozené.
Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi.
Pokud Vám výměna přes Zásilkovnu zdarma nevyhovuje je možné zaslat balíček na vlastní náklady na adresu: Tanya Stefanova, tel.: +420 608 730 299 Janovská 373, 109 00, Praha 10 - Horní Měcholupy.
1
Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi
Zabalené zboží zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s možností poddání kde nahlásíte náš kód ID (Zásilkovna - 91215263 )
4
Obsluha Vám vytiskne štítek a nalepí. Nic neplatíte
5
Peníze za vrácené zboží jsou zaslány nejpozději do 7 dnů od přijetí, pouze pokud je vše v pořádku, kompletní a bez poškození.
FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
Spotřebiteli, který odstoupí od smlouvy budou řádně a včas vrácené peníze, které vynaložil na koupi vraceného zboží mimo peněz vynaložených na dopravu a platbu zboží tj. např. dopravné, doběrečné atp.
Reklamace zboží
Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb.
Poslali jsme poškozený nebo vadný produkt? Kontaktujte nás a společně najdeme nejvhodnější řešení.
Pokud Vám výměna přes Zásilkovnu zdarma nevyhovuje je možné zaslat balíček na vlastní náklady na adresu: Tanya Stefanova, tel.: +420 608 730 299 Janovská 373, 109 00, Praha 10 - Horní Měcholupy.
1
Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi
Zabalené zboží zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s možností poddání kde nahlásíte náš kód ID (Zásilkovna - 91215263 )
4
Obsluha Vám vytiskne štítek a nalepí. Nic neplatíte
5
Maximální doba vyřízení reklamace je stanovena zákonem na 30 dní, budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve. O průběhu Vás budeme informovat emailem.
FORMULÁŘ PRO REKLAMACE ZBOŽÍ
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené z používání produktů, funkčních vlastností a škoda z neodborného používání. Stejně také škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na tyto vady se nevztahuje záruka. Záruční lhůta je stanovena zákonem na 24 měsíců, nebo je uvedena u výrobku. Daňový doklad slouží jako záruční list. Maximální doba vyřízení reklamace je stanovena zákonem na 30 dní, budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve. O průběhu Vás budeme informovat emailem.